ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FB ΓΙΑ TO E-SHOP TopOutlet.gr

Για το TopOutlet.gr δουλέψαμε πάνω σε δύο σκέλη την  διαφημιστική καμπάνια στο fb.  Το πρώτο σκέλος σκοπό είχε την προώθηση της σελίδας fb, την αύξηση των Followers και περισσότερα & στοχευμένα like.

Δημιουργήσαμε μετά  προϊόντική διαφήμιση με σκοπό αγορές προϊόντων της  σελίδας αλλά και την εκμάθηση της επιχείρησης απο τους χρήστες. Στην προϊοντική διαφήμιση δημιουργούμε εικόνες με εναλλαγές  προϊόντων για πιο ενδιαφέρουσα παρουσίαση.

Τι αποτέλεσμα είχε η διαφήμιση και με τι κόστος αλληλεπίδρασης.

Mε την ολοκλήρωση της διαφημιστικής καμπάνιας κάθε μήνα γινεται η αναφορά στατιστικών και εξήγηση απόδοσης των διαφημίσεων στον πελάτη.

Πολύ σημαντικό είναι να δούμε το κόστος ανά αλληλεπίδραση με τη δημοσίευση. Αυτό σημαίνει οτι αν ειναι μικρό το κόστος με τα ίδια χρήματα που έχει διαθέσει ο πελάτης θα προβληθεί σε περισσότερους χρήστες fb.

ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δες Επίσης

VW passenger van

Lorem ipsum dolor sit ame adipi sicing eiusmod tempor

Road freight

Modern trucks & smart logistic solutions.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FB ΓΙΑ TO E-SHOP Melanishop.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FB ΓΙΑ TO E-SHOP TopOutlet.gr Για το TopOutlet.gr δουλέψαμε πάνω σε δύο σκέλη την  διαφημιστική καμπάνια στο fb.  Το πρώτο σκέλος σκοπό είχε την προώθηση της σελίδας fb, την αύξηση των Followers και περισσότερα & στοχευμένα like. Δημιουργήσαμε μετά  προϊόντική διαφήμιση με σκοπό αγορές προϊόντων της  σελίδας αλλά και την εκμάθηση της επιχείρησης απο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FB ΓΙΑ TO E-SHOP TopOutlet.gr

Για το TopOutlet.gr δουλέψαμε πάνω σε δύο σκέλη την  διαφημιστική καμπάνια στο fb.  Το πρώτο σκέλος σκοπό είχε την προώθηση της σελίδας fb, την αύξηση των Followers και περισσότερα & στοχευμένα like.

Δημιουργήσαμε μετά  προϊόντική διαφήμιση με σκοπό αγορές προϊόντων της  σελίδας αλλά και την εκμάθηση της επιχείρησης απο τους χρήστες. Στην προϊοντική διαφήμιση δημιουργούμε εικόνες με εναλλαγές  προϊόντων για πιο ενδιαφέρουσα παρουσίαση.

Τι αποτέλεσμα είχε η διαφήμιση και με τι κόστος αλληλεπίδρασης.

Mε την ολοκλήρωση της διαφημιστικής καμπάνιας κάθε μήνα γινεται η αναφορά στατιστικών και εξήγηση απόδοσης των διαφημίσεων στον πελάτη.

Πολύ σημαντικό είναι να δούμε το κόστος ανά αλληλεπίδραση με τη δημοσίευση. Αυτό σημαίνει οτι αν ειναι μικρό το κόστος με τα ίδια χρήματα που έχει διαθέσει ο πελάτης θα προβληθεί σε περισσότερους χρήστες fb.

ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ