Γιατί χρειάζομαι διαφήμιση στο ίντερνετ;

Η ιστοσελίδα αποτελεί την online βιτρίνα σας και βοηθάει στη προσέλκυση νέων πελατών. Εφόσον στηθεί όπως πρέπει, αποτελεί ένα από τα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google και προσελκύει συνεχώς νέους επισκέπτες.

Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να ξεπεράσουν ανταγωνιστικές εταιρίες με πολύ μεγαλύτερο budget, κατασκευάζοντας την ιστοσελίδα τους με πιο επαγγελματικό τρόπο. Εξάλλου, η σειρά εμφάνισης της ιστοσελίδας στη μηχανή αναζήτησης δεν εξαρτάται από την οικονομική κατάσταση της επιχείρησης, αλλά μόνο από το σωστό στήσιμό της.

Διαφήμιση στο Google

GOOGLE ADS

Επιλέγετε κάποιους όρους αναζήτησης, δηλαδή λέξεις – κλειδιά  (τα λεγόμενα keywords), που έχουν σχέση με την επιχείρησή σας καθώς και το μέγιστο ποσό που θέλετε να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμιση σας. Να θυμάστε όσο πιο συναφή διαφήμιση Google Ads έχετε με την σελίδα προορισμού σας( landing page) τόσο πιο ψηλά θα βρεθείτε στις αναζητήσεις.

ΤΥΠΟΙ GOOGLE ADS

Οι διαφημίσεις Google (Google Ads) εμφανίζονται σε 3 βασικές μορφές: με κείμενο, με εικόνα και με βίντεο.

  • Google Ads με κείμενο: Εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google , όταν κάποιος αναζητάει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία συναφές με αυτό που προσφέρετε.
  • Google Ads με εικόνα: Εμφανίζονται είτε στις μηχανές αναζήτησης είτε σε ιστοσελίδες και εφαρμογές και επισκέπτεται ο πελάτης.
  • Google Ads με βίντεο: Οι διαφημίσεις 5-30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται πριν ή κατά την διάρκεια του περιεχομένου σας στο Youtube.

Άμεσα αποτελέσματα

Με τις διαφημίσεις Google αποκτάτε άμεσα νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Επίσης θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται αλλά θα βελτιώσετε και την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ!! Απαιτείται συνεχής παρακολούθηση της καμπάνιας σας όπως και του ανταγωνισμού σας.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ

Το Google Ads σας δίνει την δυνατότητα να ελέγξετε το budget που θα διαθέσετε για την διαφήμιση σας. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς το ποσό που θα δαπανήσετε ανά ημέρα ή μήνα. Αυτό βέβαια καθορίζεται και από τον ανταγωνισμό που έχει η λέξη-κλειδί. Για μια λέξη-κλειδί με μικρό ανταγωνισμό μπορείτε να δώσετε 0,05-0,30€ ενώ μπορεί να φτάσει έως το 1€. Ποιό είναι το καλύτερο; Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλίκ στην διαφήμισή σας. Διαφορετικά δεν χρεώνεστε καθόλου!